dzienksiazki.pl

dzienksiazki.pl

EPika jako rodzaj literacki

EPika jako rodzaj literacki

Jane jest nasza perspektywa znaków. Co możesz nam powiedzieć o swoich cech fizycznych . Na przykład, można powiedzieć, Jane czesane swoje długie, ciemne włosy. Lub jeśli pisze w pierwszej osobie mogę powiedzieć: czesane moje długie, ciemne włosy.

To jest, gdy przychodzi kontrowersje i jest trudne do wyartykułowania. Wiele redaktorzy wierzą znaków perspektywa nie powinna opisywać swoje cechy fizyczne, bo piszesz narrację jakby jesteś charakter (pierwsza osoba) lub posiadał ten znak (trzecia osoba), a kiedy uczesać byś nie myśleć o włosy tak długo i ciemne. Lub jeśli były wysokie, nie pomyśli, że jestem sześć stóp trzy. Zamiast tego, należy podkraść się tych elementów. Na przykład: Jane wpatrywała się w swoje odbicie w lustrze i pociągnął palcami długie, ciemne włosy, myśląc, że to czas na pracę barwnika i cięcia. Zobacz różnicę? Jest powód, że ona zapoznanie się z jej włosów.

Osobiście uważam, że należy starać się nie mieć swój charakter perspektywiczny opisać siebie. Dowiedzieć się sposobów przemycić w swoich właściwościach fizycznych.

nieograniczona POV

W nieograniczonej POV, można mieć więcej niż jedno perspektywiczny charakter na scenę, rozdziału i / lub powieści. Nieograniczona POV jest trudniejszy do opanowania niż ograniczoną POV, ale forma większość nowych autorzy próbują pisać. Pisząc w nieograniczonej punktu widzenia, nie jesteś ograniczony do Dick Albo Jane perspektywy. Można powiedzieć wszystko z obu ich perspektyw. Dobrze, że nie jest to do końca prawdą.

Aby przejść z jednego punktu do drugiego bohatera nazywa się zmianę perspektywy. Jeśli ciągle przechodzić z jednego znaku do drugiego iz powrotem, a każdy sposób, jest to tzw głowę skacze. To był problem z mojej pierwszej książce. Mówiłem wszystkim myśli bohaterów i prawie każde działanie w każdym pomieszczeniu, nawet jeśli znaki były w różnych pokojach mówiących do siebie.

– autor artykułu